Tuesday, June 21, 2011

Finally i got the "Sign"

Aloha..
Kali ini aku memulakan bicara di laman aku ini..sungguh lama aku tak menaip luah perasan perasaan di sini..macam2 nk dibicarakan di sini namun apakan daya macam halangan yang terpaksa ditempuhi..(chitt alasan je lebeh)
Okeh berbalek kepada tajuk entri di atas finally i got the 'Sign'..
wahh what the meaning of sign as i stated above?
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gelak panjang jap..gelak syukur okeh
bukan apa selama dua tahun aku puja-puja pemeran kegemaran aku ni
aku akhirnya dapat jugak memiliki sebuah masterpiece yang selama ni aku dok tatap, baca, copy and paste ke laptop ku Aurora ini...
bukan apa dengan pertolongan kawan baek sahbat donia akhirat cik Yaya aku dah memiliki buku keluaran terbaru masterpiece oleh pemeran kegemaran aku Zahiril Adzim...
Gila kentang wehhh..selama ni aku dok la "angau" tak hengat kat pemeran ni
gila jatuh aku kat dia weh..tak pernah aku rasa cengginih ghopernya ada hikmah yang terjadik...huuhuu bnyak story aku minat pemeran nih..memang sungguh aku minat bukan saja bakat lakonan yg dia ada plus masterpiece yang dihasilkan sebelum ini...
Sungguh aku jatuh dulu..jatuh dan jatuh lagi..yela kipas susah mati kan...
aku tersenyum sampai ke telinga bila mana aku dah berjaya mendapat masterpiece itu dan paling penting aku udah mendapatkan sekali "tandatangan"dia sekali weh
wahhh perasaan gila kentang sekali lagi membuak-buak di kepala dan di dadaku ini...
Huuhuu adakah berbaloi usaha aku selama ini?..
sesungguhnya aku iklas meminati dan menghargai bakat yang pemeran ini ada..
buktinya..aku kini sudah "finally i got the "sign"
nak buktinya?
meh sini akue nak tunjuk....
taraaaaaaaaaaaaa




Akhirnya sebagai "kipas susah mati yang tegar" akue dapat memiliki "tanda" ini.....

No comments:

Post a Comment