Wednesday, June 8, 2011

Percutian bertukar menjadi Pertapaan

aloha..sudah lama tidak akue menaip merepek, mengarut disini bukan tak mahu tapi apakan daya tuntutan masa dan tenaga tidak mengizinkan..ahhh kali ini aku mampu untuk menaip serba sedikit perkembangan apa yang telah aku buat sepanjang tahun ni..
bukan apa cuti persekolahan kali ini aku rasa sungguh tak besh siyes tak besh sebab kami student di maktab ipoh dikehendaki melapor diri bagi interaksi kali ini dimana kalo aku lagi suka mengatakan bahawa PERCUTIAN KALI INI BERTUKAR MENJADI SEBUAH PERTAPAAN...
mana idaknya bayangkan imagine the class is started from 8 am till 10 pm..perghh hebat tak? kental tak? dasat kan..mau tak dasat itulah dikatakan percutian bertukar menjadi pertapaan..Namun aku bersyukur walau susah senang pun aku mesti dan terpaksa harungi demi masa depan yang gemilang cemerlang dan terbilang...itu bukan alasan untuk aku tidak mengikuti dengan sepenuh jiwa dan raga demi menjadi seorang pejuang anak bangsa yang kental..bukan apa masa sekejap je berlalu pejam celik pejam celik dah nk sampai ke hujung tahun..Namun aku tetap mengambil ini sebagai satu azimat dan dorongan untuk aku terus berjuang menjadi seorang pejuang anak bangsa yang kental demi bangsa dan agama...( wahh statement ini sungguh tak boleh blah)
Janjinya jangan apa yang telah diluahkan tadi di anggap sebagai main-main ataupun sekadar hangat-hangat tahi ayam..
eh ceramah panjang la plak...
interaksi di maktab ini bakal berakhri ahad ini..sungguh lama sangat ku rasa..takda masa nk berehat pun..sikit pun takda..
takperla..

p/s bebelan diatas bukanla kosong semata-mata namun meluahkan hati dan perasaan di jiwa ini sambil menunggu Youtube selesai mengupload Juvana..Damn nice wohh citer ni..
Tak caya?ce try tengok....

No comments:

Post a Comment